Predstavenie knihy: Začíname s 3D tlačou

0
860
Začínáme s 3d tiskem. Liza Wallach Kloski, Nick Kloski. Obálka: Computerpress

Pre koho je kniha určená?

Pre ľudí,ktorí sa zaujímajú o 3D tlač. Kniha je zameraná na začiatočníkov, ako už samotný názov napovedá. Je napísaná formou príručky, kotrá si kladie za cieľ oboznámiť čitateľov s problematikou 3D tlače, pomôcť sa v nej zorientovať a naučiť ho pracovať v tejto oblasti. 3D tlač je novodobý fenomén, ktorý má však zložité zázemie a preto je aj cieľová skupina čitateľov určená až od 15 rokov.

Knihu by si mal kúpiť každý, kto má záujem oboznámiť sa s fungovaním 3D tlačiarní, detailmi pri ich nakupovaní, inštalovaní a samotnou tvorbou. Napísali ju manželia Kloski, ktorí sa venujú 3D tlači dlhodobo, pričom Liza sa venuje tvorbe a predaju šperkov, ktoré neraz pochádzajú z 3D tlačiarne a Nick úspešne prevádzkuje spoločnosť Honeypoint 3D zameranú na 3D tlač.

Prečítajte si ukážku z knihy

Kniha je napísaná zrozumiteľnou formou, vytlačená je však čiernobielo, takže niekotré obrázky obsahujúce veľa tmavých plôch sú na prvý pohľad príliš tmavé a splývajú.

O knihe

Autor: Liza Wallach Kloski, Nick Kloski
Žáner: CAD, grafika a dizajn, hardware
Nakladateľstvo: COMPUTER PRESS
Doporučené od: 15 rokov
EAN: 9788025148761
Počet strán: 232 strán
Formát: 167×225 mm
Jazyk vydania: čeština
Rok vydania: 2017
Vydavateľ: Computer press

Obsah

Obsah knihy je rozdelený na úvod a štyri veľké čati – Aplikácia 3D tlače, Voľby hardware a tlače, Návody ku CAD programom a Budúcnosť. Jednotlivé časti majú veľmi detailný popis trinástich kapitol, pričom samotný obsa má 5 strán. Členenie teda naozaj podrobné a preto je veľmi jednoduché sa zorientovať v knihe v krátkom čase. Až tak, že nájdete v obsahu deväť položiek obsahu, ktoré v skutočnosti pokrývajú len dve strany textu v knihe.

Kúpte si knihu priamo u vydavateľa

Zhodnotenie

Kniha je pomerne lacná, stojí cca 13 EUR a pre začiatočníkov poskytuje naozaj prehľadný vstup do problematiky 3D tlače. Pôvodne bola vydaná v roku 2016, preto jej obsah môže byť v niektorých častiach už prekonaný a naopak, niektoré novinky ešte nestihla pokryť. Obsahovo je vyvážená, čo sa týka hardwaru a popisu softwaru a naozaj jej okrem zanedbanej tlačiarenskej prípravy čiernobielych fotografií niet čo vytknúť. Vznikla v USA, je písaná na tamojšie pomery a preto sa niektoré časti môžu zdať našincovi neznáme, alebo vzdialené. Celkový dojem neurazí, ale ani neosloví až do nadšenia.

Prehľad
prehľadnosť
obsah