
Pri príležitosti UEFA 2016 vzniklo množstvo zaujímavých, oficiálnych aj neoficiálnych kreatívnych konceptov. V redakcii sme pre vás pripravili výber ôsmych, ktoré by vás mohli osloviť.
Medzinárodný futbalový turnaj UEFA Euro 2016, ktorý prebieha od 10.júna do 10.júla 2016 vo Francúzku. V poslednom období sa stal centrálnym záujmom nielen pre športových fanúšikov, ale aj pre umelcov, dizajnérov a kreatívne štúdiá.
Spomedzi oficiálnych aj neoficiálnych návrhov sme v redakcii vybrali osem, ktoré by vás mohli svojou formou v pozitívnom slova zmysle zaujať.
BBC Sport
V médiách ste sa mohli stretnúť napríklad s oficiálnymi titulkami UEFA Euro 2016 pre BBC Sport, ktoré vytvorila agentúra MediaCity.
Splinter
Zaujímavým, taktiež aj zábavným konceptom je grafický návrh pohľadníc od kreatívnej agentúry Splinter. Slovenských reprezentantov symbolizuje vydra.
Luis Diger
Reakciou nemeckého umelca Luisa Digera je niekoľko plagátov s 3D vizualizáciou miest, ktoré reprezentujú krajiny s účasťou na UEFA 2016. V ponuke však nie sú všetky mestá, 18chýba aj zástupca Slovenskej republiky.
Papaya
Talianske štúdio Papaya vytvorilo 14 dynamických ilustrácii, ktoré mapujú históriu šampionátu UEFA Euro 2016.
Blackburn Studio
Jednoduchým vizuálnym štýlom hostiteľských štátov UEFA 2016 vás môže osloviť spolupráca produkčnej agentúry Nirvana CPH a štúdia Blackburn Studio.
Sean Ford
Anglický návrhár Sean Ford vytvoril propagačné materiály jednotlivých krajín, ktoré sú založené na jednoduchej práci so základným, nezmeneným motívom vlajky.
Carlsberg
Fanúšikov, ktorí pri sledovaní futbalových zápasov radi pijú pivo, nie je málo. Potešiť ich môže limitovaná edícia pivných obalov Carlsberg, ktorých tvorcom je Taxi Studio.
Hyundai
Výrobca automobilov Hyundai podporil UEFA 2016 reklamnými spotmi s kladným emočným nábojom.